kräksjuka..

Datum: 2009-03-15 Klockan: 18:50:39 | Kategori: Emelie

Uscha, att man ska åka på det med.. blää!
Vaknade inatt och sa till jesper "jag mår lite illa.." Fick som svar "är du sjuk?"  
och jag svarade snabbt tillbaka "ne, jag mår bara lite illa".. och sen kräktes jag..

sen idag på morgonen så fortsatte det.. suck..
toalettkramare och även toabesök var 20e minut, spännande.. :(

Nu käns det liiite bättre, kan ju skriva här.. men jag har legat hela dagen.. *suck*

jajja,.. ändrade planer för veckan..

Kram Emelie
Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch o fy!! Ligger Jesper oxå? krya på dig kram på långt avstånd

2009-03-15 @ 21:31:37
Postat av: Johanna

Usch o fy!! Ligger Jesper oxå? krya på dig kram på långt avstånd

2009-03-15 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0