Trött i hela kroppen..

Datum: 2009-01-30 Klockan: 17:09:59 | Kategori: Emelie

Gick upp 6.30 imorse och gjorde mig iordning, sen innan klockan 8.45 så städade jag iordning här hemma, tycker det är så skönt att få bort allt.. Jesper tycker jag är jobbig på morgonen då jag ska städa samtidigt mitt morgonhumör är hemskt! :p Men tänk vad skönt det är att komma hem och slippa grejja..
Sen 8.45 cyklade jag till skolan, vi skulle ha redovisning inför såå många människor, men det gick bra :) 100-120 stycken var det :) Var sjukt nervös, men nu är det gjort.. hehe..
Sen cyklade jag hem och det första jag gjorde var att gå ner till tvättstugan, fick undan två maskiner tvätt som nu är torkade och inhängda.. Samtidigt gjorde jag mat till mig och sötnosen, så när han kommer hem från jobbet så står det en tallrick färdig till honom, jag åt förut..
Nu är det mesta gjort, behöver bara till affären och handla lite till kylen, annars är allt klart :)

Nu är det helg!! Men vad ska man göra? vi har inte en enda plan, men det ger väl med sig.. Blir nog film och mys ikväll.. Eftersom jag garanterat vet att Jesper är trött och jag är redan slut i huvudet och kroppen.. Gäller att vila upp sig inatt..

Vad ska alla ni andra göra i helgen då?

KRAM alla!


Bjuder på två kort på våra älsklingar:



Trassel och Busan <3



Silver och Trassel - "Mor och son kärlek"
Kommentarer
Postat av: Johanna

Sött :)

2009-01-30 @ 17:30:03
Postat av: Emelia

Åh, vilka sötnosar! =) Trevlig helg! Kram!!

2009-01-30 @ 17:52:49
URL: http://emeliasweden.blogspot.com
Postat av: Emelie

Gud vilka härliga bilder på missarna!

Sockersöta!

2009-01-31 @ 15:55:30
URL: http://www,BloggBruden.se
Postat av: CaTTis

Fina katter! =)

2009-02-01 @ 00:13:17
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0