Söndag

Datum: 2009-01-18 Klockan: 15:41:42 | Kategori: Emelie

Söndag igen, tycker helgen går för fort.. Men det är väl snart helg igen hoppas jag ;)

Förkylningen håller i sig och eftersom jag inte får träna så blev det en promenad med älsklingen idag..
Nu gör han mat till oss :) Kyckling, sallad och keso *mums*
Sen ska vi på bio, Australia.. hoppas den är så bra som alla säger! Tycker det kommer mkt bra filmer nu *me like*

Imorgon är det en ny skoldag, hoppas allt flyter på lätt imorgon, min förra grupp ska sitta imorgon och komplettera på ett arbete.. Vill ha in det så snart som möjligt så att vi kan koncentrera oss på denna kursen istället! Eftersom jag tror denna kurs är en djävulskurs.. haha..

För övrigt så är allt bra och jag längtar till våren och sommaren!
*Hoppas* jag får timanställningen som jag ska på intervju till nästa vecka, vill verkligen det! Det hade varit sååå roligt!

På tisdag fyller även kärleken år, 29 år.. <3

Oj vad jag babblat på massa strunt nu, kanske glädjer någon :)

Hoppas alla får ett bra avslut på denna helg!! :)

KRAMS
Kommentarer
Postat av: Jenny

Mitt avslut består av plugg;) Nädå, ska fika med syster och en kompis ikväll. Mysigt!

2009-01-18 @ 16:37:14
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Elin

Glädjer alltid att veta vad gumsen har för sig;) glöm inte gratta honom fr mig

2009-01-18 @ 20:18:32
Postat av: Maria

hipp hurra till grabben !!!

2009-01-18 @ 20:21:20
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0