Nattjobb, kvällsjobb, dagjobb..

Datum: 2009-01-08 Klockan: 20:42:45 | Kategori: Emelie

Jobbade natt inatt utan att ha sovit mer än 30 minuter sen klockan 6.00 igår morse.. men jag var pigg hela natten och låg i sängen mellan 8.00-14.30 cirka, förutom att bemanningen ringde och väckte mig runt 10.00... DÅLIGT att de återigen gör om samma misstag att ringa mig som jobbat natt.. *suckar*
Men det slutade med att jag bokade upp fler jobbdagar..

Imorgon jobbar jag kväll, första fredagskvällen på länge.. men det får gå bra.. 16-22
Sen på lördag gör jag några timmar på morgonen 7.30-12.00 - helt okej tid!

Och sen på söndag blir det kanske skidor med Attila och Älsklingen.. Beror ju på om snön ligger kvar *hoppas*

Måndag drar skolan igång igen..

Tisdag, Onsdag och Torsdag ska jag jobba kvällen igen.. tre kvällar 16-22.
Känns helt okej att jobba nu igen när man kan släppa kursen som varit, är nästan helt hundra att jag är godkänd helt, beror nu bara på grupparbetet som ska bedömmas och lite annat smått och gott, men jag känner mig ganska säker!

Nu blir det tv tittande och mys.. Kommer inte se Jesper imorgon alls, han jobbar dagen och jag kvällen.. kanske möter varandra i dörren, men blir nog inte ens det..

Ha en trevlig helg alla!!

KRAM!

PS. Hoppas att Emelie och Ola får lägenheten vid oss! :) Ds.
Kommentarer
Postat av: CaTTis

Härligt att jobba lite kan jag tänka mig...=) Önskar att jag tog tag i mitt "lata jag" och skaffade mig ett jobb jag med. Skulle verkligen behöva pengarna... men men kanske bli nu när man fått schemat för våren. Gött att du känner dig så säker på kursen! jag är dock inte säker på vårat grupparbete, men vi får la se. Kram

2009-01-08 @ 22:53:27
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0