Låångpromenad :)

Datum: 2009-01-29 Klockan: 09:20:57 | Kategori: Emelie

Igår när jag kom hem från skolan var jag helt väck, la mig i soffan och stenslocknade.. Jesper väckte mig efter 1 1/2 timme och frågade om maten.. Sen somnade jag om lika fort igen. efter ytterligare 1 timme så sa han att det var mat, helt slut var jag! förstod inte varför..

men efter maten och lite vila så villa ajg ut och gå.. Vi tog oss en låångpromenad och det var så skönt efteråt :)



Var väl cirka en mil, något längre.. :) Skönt!

idag så blir det lite plugg, men först ska jag till Caroline i Grästorp. Ska bli kul att träffa henne igen!!

Finns många personer man vill träffa men som inte blir av :( Läste Suz inlägg precis och man saknar allt som var..
Varför är man så dålig med att höra av sig? *Dumma Dumma människor är vi allaihopa* :p

Nu får alla ha en bra dag!! KRAMAR
Kommentarer
Postat av: Moster/Syster

ja det är synd att man är så dålig på att höra av sig. Hoppas du kanske vill ta en fika i helgen eller i veckan. gärna ganska snart. =)) miss you ^^

2009-01-29 @ 21:24:02
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Emelie

Härligt att det gick bra på intervjun!

Blev du något piggare efter promenixen?



Usch jag hoppas att dagarna går fort nu så kan vi gå ut och promenera tillsammans sen i mars.

Ska bli så kul att utforska ett nytt område! :)





Kramar!

2009-01-30 @ 08:52:57
URL: http://www.BloggBruden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0