Skola, Jobbintroduktion och Träning!

Datum: 2009-02-23 Klockan: 20:17:28 | Kategori: Emelie

idag var det skola fram till tolv, sen så va jag åp jobbintroduktion till fem, det gick super bra och stället verkar vara underbart! *tjohoo* äntligen kan man trivas bättre än bra :)

Efter jobbet tänkte jag iväg och träna Core, men till min besvikelse kom jag på att det var måndag idag och core är på tisdagar.. så det fick bli Medel 75 minuter - trött nu! Men det är skönt efteråt..

Imorgon är det skola igen och jobb på kvällen, vilket innebär att Core inte finns med på schemat, suck.. älskade det passet trots att jag knappt kunde röra mig efteråt.. hehe.. träningsvärk till max.. :)

Nu blir det kyckling, ris och grönsaket.. mums! Sen sova..

krams!
Kommentarer
Postat av: Elin

U are a busy woman;)

2009-02-23 @ 23:08:49
Postat av: Fia

Du är utmanad i min blogg :)

http://fiacaroline.blogg.se/2009/february/utmaning.html

2009-02-24 @ 22:38:02
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0