Påbackad.. :(

Datum: 2009-02-10 Klockan: 13:20:02 | Kategori: Emelie

Imorse snöade det och snoret rann och aaa.. min förkylning ni vet, men jag tog mig till skolan ändå, idag tog jag bilen..
Efter halva föreläsningen så åkte jag hem då jag kände att jag snorade med 120 personer och kände inte alls att det var kul..
När jag kommer till bilen så kör jag bak och stället mig då jag ser en kvinna som kommer.. jag är snäll och ger henne min parkeringslapp då jag hade mycket tid kvar, när jag sätter mig i bilen och ska ta på mig bältet igen så ska denna kvinna rätta till sin bil och kör rakt in i min.. så framlykten gick sönder.. bläää!
Här försöker man vara snäll och ge en p-tid-lapp men får istället en skada på bilen.. hmm..

Jaja.. nu är papprena inskickade, så nu får man vänta på att de fixar det på verkstad, det var ju inte mitt fel! Tur det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad var de för en klant?

2009-02-10 @ 14:59:51
Postat av: Emelie

Fy bubblan va dumt! :(

Stackare! Hur gick det med dig? Kram

2009-02-10 @ 16:09:26
URL: http://www.BloggBruden.se
Postat av: Johanna

oj, vad tråkigt. Har du inte funderat på att byta bil, med tanke på all otur du haft med den gumman. Usch vad tråkigt att höra.

2009-02-10 @ 23:12:44
URL: http://meller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0