Oj Oj Oj..

Datum: 2009-02-06 Klockan: 15:53:38 | Kategori: Emelie

100 frågor och svar om mig


Tack snälla Emelia för att jag ska få göra detta denna fredag :p HAHA

  1. Tre namn jag lyssnar till: Emelie, Em, Älskling, Hjärtat, Emmie..
  2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är social
  3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag tycker inte alltid om att jag är så känslig..
  4. Detta är jag rädd för: Döden.
  5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, Pussar och mat :)
  6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Jag kan verkligen inte äta bläckfisk
  7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med familj och vänner, kramas och pussas med Jesper, kolla på filmer och myyys!
  8. Detta vill jag göra just nu: Äta Middag
  9. Bästa känslan: När man känner att man är älskad :)
  10. Värsta känslan: Hård klump i magen när något oroar en.
  11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Social, trevlig, generös, mm. :p
  12. Är jag kär just nu? Klart! <3 Jesper
  13. Jag vill gifta mig? Självklart, men inte nu.
  14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Se mig om i världen, köpa ett fint hus, skaffa hund, barn...
  15. Min käraste ägodel? är katterna en ägodel?
  16. Något jag vill ha i present: en jorden runt resa.
  17. Detta har jag på mig just nu: Trosor, BH, strumpor, Leggins, Jeans Kjol, Grå tjock tröja, benvärmare.
  18. Favoritkläder: Allt som är bekvämt.
  19. Favoritdjur: Katt och Hund
  20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Ingen aning.
  21. Favoritlåt just nu: Pass.
  22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Jag har alltid  haft matematik närmast hjärtat fram till att en viss lärare på högskolan förstörde detta.
  23. Stjärntecken: Oxe
  24. En bok jag älskar: Läser knappt någonting övrigt. Bara studentlitteratur :(
  25. En film jag älskar: P.s i Love You.
  26. Tv-program jag gillar: Alla möjliga slags serier :)
  27. Favoritdoft: Vårens/sommarens alla dofter.
  28. Detta äter jag gärna: Kyckling, kött, gratänger. 
  29. Dricker helst: MJÖLK, Vatten..
  30. Favoritgodis: Choklad!!!
  31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, Island.. 
  32. Färg på mina ögon: Grön/blå
  33. Min längd: 173cm
  34. Jag tror på: Allt som det finns bevis på.
  35. Jag spelar: Buzz :p
  36. Personer jag beundrar: De som försöker och kämpar i livet!
  37. Så här bor jag: I en liten lägenhet i Trollhättan med min Sambo och våra katter.
  38. Antal döda krukväxter i hemmet? Inte en enda *woow*
  39. Det här tänder mig: Kyssar, kramar, känslor, sprit (haha, håller med Emelia här)
  40. Det här gör mig avtänd: onödiga saker.
  41. Favoritfärg: Jag är ganska mörk av mig i färger, men en klick färg skadar aldrig :)
  42. Favoritcitat: "Lev livet idag, imorgon kan det vara försent"
  43. En hemlighet jag vet: Och det skulle jag säga? :p
  44. Bästa present jag fått: Har fått massa bra!
  45. Senast köpta skiva: En DVD
  46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen
  47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Magen, rumpan :p
  48. Udda förmåga/egenskap: hmm, i dont know
  49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Hund
  50. Vad lyssnar du på just nu? Tv-reklamen på trean.
  51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Gick upp halv sju. Gjorde mig redo för praktiken på skolan bredvid. Sen efter åkte jag en snabbis till Etage och köpte nya leggins, benvärmare och örhängen. Nu vet jag inte vad som händer.
  52. Var är dina föräldrar födda? Pappa Trollhättan och Mamma (Ulricehamn? Borås?)
  53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Nu var det längesen jag installerade ngt, så jag minns ej.
  54. Vilken är din favoritrestaurang? Kina!
  55. När badade du i en pool senast? I november :) Egypten..
  56. Hur många barn vill du ha? två kanske tre.
  57. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera?
  58. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag har ingen koll på det där.. pappa skrev min röst senast :p haha
  59. Vad har du för TV-kanaler? De som ingår i hyran :p
  60. Har du åkt moped någon gång? Japps. hade en Vespa :)
  61. Har du busringt någon gång? Ja, vem har inte gjort det? :p
  62. Har du fått felparkeringsböter? Nej, men annan böter :(
  63. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Någon gång kanske
  64. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Det är Egypten :) Sharm El Shaik
  65. Har du en egen trädgård? Nej. Balkong på tredje våningen
  66. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons, Family Guy.
  67. Kan du alla orden i nationalsången? Vet inte riktigt, får nog träna och se *hehe*
  68. Badkar eller duschkabin? Dusch om man vill slappna av en stund annars en dusch om det ska gå fort..
  69. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Ps. I love you
  70. Favoritpizza? N3 special
  71. Chips eller popcorn? Chips
  72. Vilken färg på läppstift använder du? använder inget.
  73. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Vad är det?
  74. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej?
  75. Apelsin- eller äppeljuice? äpple
  76. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jesper, det var nog Kina?
  77. Favoritchoklad? Ljud med mint eller nötter *mums*
  78. När röstade du senast? I senaste valet..
  79. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras/höstas! Mamma och pappas..
  80. Har du vunnit en prispokal någon gång? Pokal. En liten när jag cyklade bara..
  81. Är du bra på matlagning? Duger :)
  82. Klarar du att tanka själv? Ja, är faktiskt ganska duktig med bilen :p
  83. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej!
  84. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
  85. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? njaee..
  86. Vad var det senaste du handlade? Leggins, benvärmare och örhängen - IDAG
  87. Har du kräkts offentligt? Ja
  88. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken finns redan, så pengar kan behövas..
  89. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag!
  90. Har du ringt något betalnummer? Nej, inte vad jag vet
  91. Kan man vara vän med sitt ex? kan kan man väl, men det är inte så att man borde umgås med dem..
  92. Vem var det du besökte på sjukhus senast? En släkting.. :(
  93. Hade du mycket hår som liten bebis: Ingen aning.
  94. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? En röst som säger "Abbonnenten kan inte svara just nu var god och tala in ett meddelande efter signalen"
  95. Vad har du i din väska? Allt som behövs!
  96. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Samma rutiner varje kväll :P
  97. Vad har du att vara tacksam för? Att jag har den bästa familj/släkt man kan önska sig, att jag har träffat jesper och alla mina underbara vänner!
  98. Var hittade du den här listan? Blev utmanad av Emelia, Tack *not* ;)
  99. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Emelie, Johanna  & Cattis denna utmaning måste göras!!! Annars blir jag ledsen då jag själv suttit med den i en evighet :P
  100. Har du svarat på alla frågor?? Ja, helt otroligt! tvekade först men gjorde den direkt så den blev gjord.. haha.. :)
Kommentarer
Postat av: Emelia

Kul, vet att det tar lite tid =) haha Trevlig helg! Kram!

2009-02-06 @ 23:21:10
URL: http://emeliasweden.blogspot.com
Postat av: julia.

haha! shit! det måste ha tagit tid att svara på den listan;)

2009-02-07 @ 08:55:14
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0