förkyld igen.. :(

Datum: 2009-02-08 Klockan: 08:41:18 | Kategori: Emelie

Igår var jag och Jesper i Göteborg, först på naturhistoriska och sen gick vi runt i affärer.. Mysigt att komma iväg med Jesper lite!
Men min huvudvärk kom sakta smygandes och påvägen hem fick jag frossa och jag kokade i huvudet.. [Feber]
När jag kom hem så la jag min bums på madrassen framför tvn för att kolla på melodifestivalen, mn favorit igår ar "Tik Tok".. Faktiskt!!

Idag vaknade jag och täppt i näsan och halsen gör ont.. blääää!
Dumma Dumma förkylningar och baskelusker..
Kommentarer
Postat av: Emelia

Jag tror faktiskt också att Ninas lite Gothiska utseende och låten Tick Tock hade haft bra chanser i ESC eftersom det nog skulle gillas av många öststatsländer. Så var den ju ganska sexig, kaxig och ösig med, det är ju aldrig fel ;)

Krya på dig!

Kram

/Emelia

2009-02-08 @ 10:29:06
URL: http://emeliasweden.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vi får spela den på fester hemma ;p

2009-02-08 @ 12:36:57
Postat av: Jenny

Usch då... krya på dig!

2009-02-08 @ 13:31:13
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0