Blir ingen kryssning nästa helg..

Datum: 2009-12-01 Klockan: 09:13:44 | Kategori: Emelie

Jahopp..

Då blir man på hemmaplan nästa helg istället för en kryssning med tjejerna i klassen.. Fick ett brev hem igår att vi var för få anmälda och att vi skulle få pengarna tillbaka.. Så då struntar vi i alltihop även fast vi kanske kunde fått åka med ett annat bolag.. Orka krångla mera!

Idag är jag hemma sjuk.. Har åkt på en grym förkylning och jag känner att kroppen blir svag och orkeslös.. Huvudet är tjockt och man vill bara vara.. Så jag tar en frånvarodag på praktiken med gott samvete..

Ni alla får ha en bra dag! Tror minsann att solen är på ingång idag..

Kram!
Kommentarer
Postat av: Emma

Varför 3 dagar.? Hemmastudier resten eller.? :S Hmm,, jaa jag vill juh hemsk gärna läsa men det är juh lite en ekonomisk gråga oxå. Hmm.

2009-12-02 @ 13:04:22
URL: http://trekillarochentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0