Förbannad..

Datum: 2008-09-26 Klockan: 15:57:35 | Kategori: Emelie

Igår gick jag och väntade på min lönespecifikation, men inget i brevlådan..
Idag skulle min lön kommit, men ingen lön på kontot..

Eftersom jag jobbade idag så kollade jag med de högre makterna vart min lön tagit vägen.. Då är inte ens min tidrapport inlämnad fast att de skrivit på den.. *aaaarg* Slutade med att lönen kommer den 10e oktober istället.. snacka om att jag va sur vid det laget! som plus i kanten så sa de till mig att de kunde köpa ett paket havregryn till mig så att jag kunde leva på gröt fram tills lönen.. Även fast det var skämt från deras sida så säger man inte så!!! Det handlar om extra pengar som man kan ha lite roligt för utöver csn..

Bara att vänta.. Men det blir Ullared i veckan iallafall!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Då förstår jag att du är förbannad:(

2008-09-26 @ 17:06:13
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Japp Ullared ska de bli äntligen som vi längtat jippie;)

2008-09-26 @ 19:08:56
Postat av: Farsan

Efter att du ringt oss vart jag superförbannad och skulle jag haft dom 2 fruntimmren här så hade dom fått sig en omgåmg !

2008-09-28 @ 09:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0