Bra dag!

Datum: 2008-09-09 Klockan: 18:52:44 | Kategori: Emelie

Väckarklockan ringde 6.15 idag.. då va det dusch, frukost och göra sig iordning..

kockan 8.15 hade Jesper uppkörning..  8.40 stod jag utanför nervös som tusan och väntade!

8.55 rullade bilen in och ut kommer en glad Jesper som äntligen lyckades få sitt välförtjänta körkort!

*grattis Älskling* 

Jag va så stolt över honom.. så glad!

Blev en lunch och åt kina mat.. *mums* Lite synd idag, jag erkänner..
Men nu blev det en kvällspromenix med Jesper!


kram alla!
Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis Jesper, till kortet



va duktig du e, som lyckas att hålla upp, jag försöker, men med en gottegris till sambo så e de lite svårt :(

2008-09-09 @ 21:12:49
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0