Lördagens kräftskiva..

Datum: 2008-10-20 Klockan: 15:11:31 | Kategori: Emelie

Nu är det måndag igen.. Får sammanfatta helgen som varit..

Fredag var vi hos Sonja och Mats i Grästorp.. Hur mysigt och Trevligt som hellst! vi spelade spel och drack vin och snackade en massa.. *me like*

Sen på lördagen var det kräftskiva hos mina föräldrar.. Var ett glatt gäng där åldern var 50+ förutom vi barn med respektive.. ;) Pappa hade velat att vi skulle ta med Singstar vilket Johanna gjorde.. mina svenska skivor hamnade med oxå.. :) Så det var en livad kväll med mycket sång och dans.. hehe..

Här kommer lite bilder från Lördagen..




[Pappa & Mamma]     -       Mamma sjunger snapsvisor för glatta livet ;)



[Fredrik & Jesper]              -          Hur mår ni? :P



[Jag & Johanna]



[Håkan & Petra]



[Pappa]              -
           Sjunger för glatta livet :)



[Jesper]         -         Jag älskar dig!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Ja hon är min ögonsten =)

2008-10-22 @ 12:35:30
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0