Fredag igen..

Datum: 2008-10-31 Klockan: 10:18:06 | Kategori: Emelie

Första fredagen på länge som jag har ångest.. Jag ska nämligen jobba ikväll, vet inte varför jag sa ja.. men det va ju en vecka sen jag sa ja.. men men.. får ta och bita i det sura äpplet och gå till jobbet med ett leende iallafall..
Hade hellre tillbringat kvällen med min älskade och gjort något roligt..

Nu är tvätten i torktumlaren och strax ska jag ställa mig och diska och även dammsuga.. lika bra att få det gjort, är tråkigt det med..

Uscha, detta blev ett negativt inlägg.. Men så kan det vara ibland :) inte bara måndagar som är trisst, hehe. Fredagar kan oxå vara det :)
Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en bra helg, trots jobbandet. :) kram

2008-10-31 @ 11:28:20
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0