- 8.5 kg

Datum: 2008-10-01 Klockan: 19:25:24 | Kategori: Emelie

Jag är bara så glad..

idag var jag hos dietisten och tog kolesterol prover etc. får veta det vid nästa tillfälle.. Tog även blodsocker och blodtryck mm. Så allt ser bra ut av det hon såg! :)
Sen var det dags för vågen.. Jag blev så glad att jag börja grina.. :p
Sen den 8e augusti har jag gått ner 8.5 kg.. :) Och det märks på kläderna.. Känns som byxorna hänger och jag får dra upp dem.. Men det ger ju resultat av all nyttig mat och träning :) *well done me*


Sen vill jag berätta om min dag igår.. jag och Elin var på ullared och köpte MASSA! och nej Johanna, jag lägger inte ut bilder på kläderna.. du får se allt live såsmåningom :)
Men iallafall... en helt perfekt dags shopping tillsammans med min Elin-Pelin! <3

Och till sist ska jag skriva att jag precis kom hem från ett friskispass på 70 minuter mama mia! och guuud va grymt bra det var! jag log nog hela passer och de var helt toppen bra! tänk er fyra glada tjejer som kommer inspringandes bland cirka 130personer.. sjuuukt mkt folk.. tror allt var fullbokat och max har jag för mig var 130pers. De hade på sig olika färger i glitter och glamour på benen och på armarna.. precis som benvärmare och armvärmare och en band kring huvudet.. :) så söta :)

Nu ska jag hoppa in i duschen efter ett svettigt pass! synd att Johanna och Jenny missade detta! Men det skulle visst bli ett nästa vecka igen.. Då får ni passa på!

Ha en bra kväll! kram alla!
Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har funderat på att gå på något av de två andra mamma mia-passen... men nästa lördag har det spanskt tema... det lockar lite mer faktiskt;)

2008-10-01 @ 20:57:06
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Sara

2008-10-01 @ 21:01:35
Postat av: Sara

Grattis till 8,5! Du e så duktig, jag skulle oxå behöva komma igång lite...men de kmr väl! Hoppas allt e kalas annars! Miss you sunshine! puss å kram'





2008-10-01 @ 21:03:07
Postat av: Sara

Du får gärna maila lite recept på nyttig mat, skadar inte med lite ny inspiration! Kram

2008-10-02 @ 08:14:12
Postat av: *Din*

Grattis gumman. Är så stolt över dig :)

Hittade du något kul på Ullared? PUss

2008-10-06 @ 16:54:57
URL: http://pyretma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0