Rastlös

Datum: 2008-11-20 Klockan: 14:31:25 | Kategori: Emelie

Japp, rastlös är ordet.. Jag/Vi vill ut och resa igen!! Island? Djungeln? :p
Sen vill jag ut och resa med Elin! Mkt resor man vill göra!

I helgen som kommer vill jag och älsklingen göra något annat än vara i Trollhättan, så vi åker nog till Elin & Åke om det går bra för dem? Tidaholm nästa? Och nej, inte anstalten :p

Sen då? Jo, jag ska jobba ikväll.. ingen lust, men får väl stå för att jag sa ja till jobb.. :)
Jag vill gräva ner mig från skolan och jobb och istället göra roliga saker som att RESA! men det får vänta.. hehe..

Samma sak som får vänta är hund, hittade en guldklimp på internet idag, en korsning mellan border colli och golden.. enormt söt hund!! men det får som sagt vänta..

Mer ordrabbel?

Jo, Fidane har kommit hem igen.. inte hunnit träffa henne än, men imorgon i skolan förhoppningsvis! saknat henne till tusen!!

Sen skulle jag vilja dra ihop tjejerna och göra ngt roligt igen.. var snart ett år sen vi var i göteborg och festade.. är ni sugna igen? tell me then..

Fyyy, jag längtar tills den 8e januari.. då är denna kursen över och man har förhoppningsvis klarat av denna kurs oxå.. men det är ett tag dit.. Men jag ska försöka traggla igenom mattekursen oxå.. yeye.. det visar sig om det går vägen!



Massa olika funderingar och ordbabbel..

Kommentarer
Postat av: Elin

Vart o när ska vi ta oss en restresa bara du o jag inga andra o bara njuta??

2008-11-20 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0