Huvudvärk, ont i foten och blommor..

Datum: 2008-11-05 Klockan: 17:51:03 | Kategori: Emelie

Verkar som att det är fler än jag just nu som har huvudvärk titt som tätt.. Känns inget kul att försöka koncetrera sig i skolan med ett huvud som sprängs inuti..

Idag började en ny kurs i matte, snacka om att jag måste läsa och verkligen kämpa.. svååårt känns det! men det lättar väl när man kommer in i det.. Får väl se hur det går!

Idag i skolan gick jag först nerför en trappa.. på en mellan"platå" så ramlade jag framlänges, allt gick i slowmotion.. helt mysko! Men jag ramlade iallafall och fötterna vek sig, inget ont i händerna, men högra foten gör ont och Jesper sa att det var svullen.. jag ser ju inget sånt! :p
Får vila den ett tag nu då.. *klantiga jag* och första tanken när jag låg där var "Såg ngn mig?" haha.. :)

När jag precis hade kommit hem så kom Älsklingen oxå.. med BLOMMOR! Han kan överraska mig glatt! Underbaring är vad han är.. :) Sen blev det grillad kyckling, grönsaker och potatissallad..

Ligger nu i soffan, försöker vila och få bort värken i både huvudet och foten.. haha

Hur är det med alla läsare förresten? Inga som kommenterar typ.. trisst att det inte blir ngt kul skrivet när det faktiskt är endel som läser min blogg dagligen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om man kunde få blommor.. dröma kan jag ju:P

2008-11-05 @ 18:02:19
Postat av: Jenny

Var den svullen alltså? men gud... men jag säger som jag sa förut: Tur i oturen. Det kunde faktiskt gått MYCKET värre!

2008-11-05 @ 18:48:03
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Maria

hoppas att foten snart blir bra!

hur är det annars!

2008-11-05 @ 19:23:41
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, ja d hade ju vart synd om du BÅDE fått ont OCH ngn hade sett dig, dubbel olycka haha

2008-11-05 @ 21:37:24
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Sara

Nämen hej gumman! Jag får väl säga helloooooooo ordentligt, läser troget vettu!

Puss å kram sunshine!!

2008-11-06 @ 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0