Helgen

Datum: 2008-11-07 Klockan: 15:17:42 | Kategori: Emelie

Fredag idag, blir en lugn kväll..

Lördag: Imorgon blir det till att packa, det hinns inte med på söndag..

Söndag: Först ska vi lämna katterna till Sofia Och Kristoffer *tusen tack för att ni ställer upp*
Sen ska vi till Pappa och Mamma och fira pappa på fars dag och fira hans födelsedag.. Han blir ju 50 år den 13e november, och då är vi ju inte hemma.. *grattis pappa*
Sen efter det ska vi till Jespers föräldrar och gratta hans mamma som fyller år på söndag och även fira farsdag där lite..
Sen blir det hem och kolla igenom det sista och vila inför resan.. Jesper första flygtur *hehe*

Måndag: Klockan 3.00 sticker vi från Trollhättan och sen befinner vi oss i Egypten i 1 vecka *yummi*
Så nu vet ni var jag är om jag inte skriver mer på hela helgen.. :)




Kram alla! Ha en trevlig helg!




Till Sara:

Glad jag blir när du är en trogen läsare i min blogg.. Saknar dig, när ska vi ta och ses igen? :) Börjar väl bli dags tycker jag allt! eller vad säger ni andra tjejer som läser? :)
Kommentarer
Postat av: ELin

Så avundsjuk men jag unnar er semester;) ha det riktigt trevligt!!

2008-11-07 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0