Egypten

Datum: 2008-11-18 Klockan: 21:45:40 | Kategori: Emelie

Igår kom vi hem från Egypten, har haft en skön vecka i Egypten tillsammans med nästan hela familjen och min älskling Jesper! Solen har varit framme hela tiden och värmen har varit kring 30grader mitt på dagen.. sköönt värre!

Här kommer lite bilder från veckan..



Vy från vårt hotellrum..



Familjen badar i röda havet



Älskling och jag på Old Market..



Enormt fina djur - var på en delfinshow..



Petra och Lina spelar på.. öhh.. aa, precis ;)



Dansare innan delfinshowen..



Taxifärd - en upplevelse kan jag säga "tuta och kör"



Grattis på födelsedagen pappa - ut kom X antal egyptier och sjöng något på deras språk ;)



Kärleken kollar ut över röda havet :)



Tog Trampbåten ut med Jesper och mamma.. Enormt fint under ytan!



Innan flyget hem..



Avslutar med detta kortet.. :) Är för trött för detta.. hehe..

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man blir ju inte lite avundsjuk när man ser dina bilder:)

2008-11-19 @ 21:01:45
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0