Vardagen..

Datum: 2008-03-11 Klockan: 16:23:40 | Kategori: Emelie

Då är vardagen här.. det innebär praktik/skola.. Jag vill ju ha helg.. men den kommer snart igen.. tur det.. :) och då ska vi åka till Gbg på en resemässa med mamma och pappa.. *spännande*

Strax ska jag iväg och träna.. sen ska jag åka till Jesper.. :)



Hittade detta kortet.. det tog jag på gymnasiet till mitt projekt.. är lite stolt över det faktiskt :)

image144


Jag har väntat, utan att veta.
Anar nu, jag väntade på dig!
Med dig kan jag hitta mig själv.
Vandra vidare i skydd av din kärlek
på den rätta vägen, Vår väg.
Kommentarer
Postat av: Sara

Va kul att allt går bra..jasså till gbg i helgen? Om jag e pigg på lördag kanske vi kan mötas upp i stan å ta en fika?! Men vi hörs gumman! Puss å kram=)

2008-03-11 @ 19:57:17
Postat av: Jenny

Du ska se att snart denna veckan är klar, och sen är det helg och sen, vips så är vi tillbaka i skolan ;) Fast... jag hade kunnat vara ute ett antal veckor till! Suck!

2008-03-11 @ 20:59:58
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0