Underbar helg!

Datum: 2008-03-09 Klockan: 20:47:01 | Kategori: Emelie

Åhh.. nu är det söndag kväll igen.. snart dags att sova.. Praktik imorgon! Varför ska helgen vara så kort?
Jag säger bara en sak, UNDERBAR helg! kunde jag vrida tillbaka klockan till torsdag kväll så hade jag gjort de..
4 dagar tillsammans med dig.. helt enkelt bäst!

Nu sitter jag ensam hemma i min soffa och har skrivit några rader i mitt arbete.. är väl nästan så gott som klar.. har skrivit lite mer än 5 sidor och det får max vara 6 sidor.. så det är skönt..

Kom och krama miiig!

Första gången,
jag såg in i dina ögon,
Visste jag,
att jag var kär.



Kommentarer
Postat av: Jesper

Vill krama dig hela tiden och dig i min famn min kärlek.kyss mitt hjärta

2008-03-09 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0