SARA

Datum: 2008-03-06 Klockan: 20:54:45 | Kategori: Emelie

Sara sakmade ett blogginlägg från mig.. hon tycker jag måste uppdatera lite vad som sker.. ;)
Det sista som hänt i veckan var att vi var på kalas igår hos syrran som fyllde 26 år. *grattis*
Sen har man den underbara praktiken *not* som jag verkligen är trött på just nu.. det tar kraften ur mig..
Sen imorgon ska jag och Jesper till Ullared och Ikea och kika.. :) inte för att ngt speciellt ska handlas.. utan fr att komma iväg lite.. ska kika på Ikea vad jag ska köpa innan flytten med.. planera lixom.. :)

Jaoo.. just nu håller jag på med tvätten, mindre kul.. ska ni komma och ta över? :) ska försöka komma i säng tidigt idag med.. :) Ska ju upp tidigt imorgon!

Vad ska man hitta på i helgen då? har ni några bra förslag? :) Eftersom Sara lär läsa detta så kan ju hon komma med bra förslag.. :D

Trevlig helg alla!

KRAMAR
Kommentarer
Postat av: Sara

Va bra gumman att du fyller på lite på din blogg...=) men vad du ska göra ikväll kan ja inte svara på...de vet ja inte ens själv! Puss å kram på dig

2008-03-07 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0