Göteborg

Datum: 2008-03-16 Klockan: 13:05:44 | Kategori: Emelie

Då är det söndag igen, men denna söndagen är mer okej än förra söndagen.. för nu är praktiken slut.. känns så skönt.. men jag gick bra kommentarer på pappret som ska in till min lärare.. "Emelie ser alla barnen.."   "Emelie känns som en i arbetslaget"  "Hur ska vi klara oss utan henne till hösten?"  Så det va roligt.. :)

Igår va jag, Jesper, mamma och pappa i Göteborg på resemässa.. intressant.. :) Men MASSOR att titta på.. men det va roligt.. ;) Många ställen som man inte ens trodde fanns lixom.. Mycket tuggande av karameller och allt möjligt.. men det resulterade i att en lagning gick sönder på Jesper.. *dumt dumt*

Efter mässan åkte vi och åt.. va ju helt slut i kroppen.. förskyld som jag är oxå..
Väl hemma hos Jesper så somnade vi cirka 17 och vaknade 20.00 lagom till melodifestivalen.. snacka om att vara trötta.. sten slockna verkligen!

Melodifestivalen gick väl som man tänkt, men man hade ju hoppats på andra ändå.. Jag ville ju ha Linda i ESC och Jesper ville ha Nordman.. men Nordman kunde man gissa att han inte skulle få några direkta poäng.. Men vad va Frida för skit grupp då? fyyy! att dem ens kunde gå vidare. helt otroligt.. Tur är de iallafall att inte Christer eller Amy gick vidare.. det hade varit PINSAMT! tycker verkligen inte om ngn av dem.. haha..

ne, nu är det färdig skrivit här för idag.. jag gör just nu en kaka medans han ligger och vilar lite.. Får väl sätta på lite kaffe oxå kanske.. :) då är jag nog snäll.. hehe..

ha en bra solig söndag!

KRAMAR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0