Färdig flyttad

Datum: 2008-03-26 Klockan: 11:20:23 | Kategori: Emelie

Nu är man Trollhätte tjej då.. roligt roligt.. :)
Va inte meningen att vi skulle göra allt nu i helgen, men det blev så iallafall.. :) brist på annat.. hehe.
jag och Jesper körde allt själva fast med lite hjälp sista lasset eftersom jag inte har drag på bilen.. :p
Så nu är man även färdigstädad i gamla lägenheten oxå.. gav bort nyckeln igår.. så nu är allt klart.. :) Väntar bara på att v.14 ska gå oxå så att dem ska tapetsera.. SEN kan man börja komma iordning och göra fint.. Sen är ni välkomna att titta hur de ser ut i min nya lägenhet.. :)

Nu på morgonen har jag pluggat järnet.. ska inte plugga mer idag har jag bestämt mig för.. mår inget bra för det heller.. Förkylningen är tillbaka sen 2 veckor och jag orkar verkligen inte.. till och från sen jul har jag varit dålig.. och det tar på mina krafter.. är lixom en vana att snyta sig nu och sen ta nässpray.. inget konstigt med det längre.. Men jag VILL INTE ha detta mer.. nu önskar jag det vore sommar.. då är jag sällan dålig.. dumma vinter, varför kommer den nu?

Nu ska jag sluta babbla här och bege mig till stan för att kika runt lite.. och sen ska Telia gubbarna komma och fixa så att jag kan ha telefon där.. dem hittade inte lägenheten  (utflyttaren) *konstigt* så dem ska dit och söka..

Ha en bra snöig dag och ta vara på varandra! <3

Kram
Kommentarer
Postat av: Jenny

Welcome to trollhättan ;) Börja samåka med oss nu då kanske? :)

2008-03-26 @ 14:42:09
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Maria

har du lämnat oss nu :(
känns de bra!?

2008-03-27 @ 08:00:19
URL: http://zigmagirl.blogg.se
Postat av: Maria

jodå nu e de bara bra, nu e alla friska igen!! hade en liten pärs några dagar, hela min familj låg i magsjuka/matförgiftning eller nått men nu e de bara bra!!

2008-03-28 @ 08:04:31
URL: http://zigmagirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0