Utmaning

Datum: 2008-06-24 Klockan: 20:56:31 | Kategori: Emelie

Sofia utmanade
 

2008-06-24 @ 09:37:55




Regler:

- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ Stiga upp ur sängen 05.45.
♥ Fixa mig iordning för jobbet.
♥ Ringa veterinären.
♥ Jobba.
♥ Göra ingenting efter jobbet.
 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ För 10 år sedan var jag 11 år och hade precis slutat femman. Allting var som en dans på rosor och då fanns inga bekymmer. Leken och vännerna stod högt på listan.

Ställen du bott på?
♥ Bodde hemma med mina  föräldrar i Grästorp (Flo) från att jag föddes tills året då jag skulle fylla 18. Flyttade sedan till Håberg  där jag blev sambo. Bodde sedan där några månader innan vi flyttade till Drottninggatan i Grästorp. Efter drygt 1 år i den tvåan så flyttade vi till ett litet hus i Ås, där bodde jag i 6 månader. Jag flyttade sedan hem till mina föräldrar i några månader innan jag fick en egen lägenhet på Södergatan. Men där blev jag inte länge.. Drog mig sedan till Trollhättan där jag bor nu.. Tillsammans med Jesper :)
Jag har alltså bott på 6 ställen. De 5 sista ställena har jag bott på under 3 år. (Många flyttar på kort tid)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♥ Köpa ett nytt hus.
♥ Köpa kläder och SKOR! 
♥ Dela med mig till familjen.
♥ Köpa min gula beetle! :)
♥ Köpa en stuga på kusten alldeles vid vattnet. och RESA!


Personer du vill veta mer om:

Pyret, Elin, Johanna, Eshan, Linda, Jenny

Kommentarer
Postat av: Johanna

Done! ;p

2008-06-24 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0