Trötter - Thats me.

Datum: 2008-02-16 Klockan: 22:18:02 | Kategori: Emelie

Hejsan hopp.. :)

Ska berätta om min välplanerade helg denna helgen..
Igår jobbad jag till 16.00 och sedan 16.15 mötte jag Pyret som va på en snabb visit i Grästorp. Underbar tjej!
sedan hem och göra sig lite fin för att sedan åka till Jesper.. va där typ 18.. vi åkte direkt och handlade och sedan ner till stan och köpte mat och hyrde film.. en film som jag inte orkade se eftersom jag slocknade 21.30..
Gick upp imorse (lördag) 6.00 för att börja jobba 7.30 i Vänersborg.. jobbade till 16.00 för att sedan åka hem och sova några timmar.. Nu sitter jag på nattjobb.. gick på 22.00 och slutar 6.00.. många timmar dit.. hoppas denna natt går bra.. tur att jag fick med mig datorn.. :) så jag kan sitta och pyssla lite med den.. annars hade jag nog somnat..

Hoppas ni andra haft/har en bra och vettig helg.. för min helg är nog inte direkt vettig.. men de ger mig en extra slant inför flytten så jag kan handla nya saker... :)

Over and Out!

Kramar
Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp, ja framkallade en kort med matt yta och ett kort med blank yta. Tyckte att den matta såg bäst ut som inbjudningskort, så det får nog bli det.

2008-02-19 @ 07:35:00
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0