lite roligt.. :)

Datum: 2008-02-22 Klockan: 00:32:49 | Kategori: Emelie

Vad tycker du om:


1. Mitt hår?
2. Mina ögon?
3. Mitt leende?
4. Min sångröst?
5. Mitt sätt att prata på?
6. Min humor?
7. Min musikstil?
8. Mina foton?
9. Mitt sätt att skriva?
10. Min attityd?
11. Mina skor?
12. Min stil?
13. Mina kläder?
14. Min personlighet?
15. Vad är min bästa egenskap?
16. Vad tycker du bäst om med mitt utseende?
17. Säg ett ord som sammanfattar mig i helhet!



Kopiera listan och se vad folk tycker om dig!

Kommentarer
Postat av: Fia

1. Mitt hår?
-Det är rakt :D Fint :)
2. Mina ögon?
-Har nog aldrig tittat djupt o kollat efter, men efter som jag inte lagt märke till det måste dem va fina :)
3. Mitt leende?
-Fint :)
4. Min sångröst?
-Aldrig hört dig sjunga
5. Mitt sätt att prata på?
-Lätt förståligt!
6. Min humor?
-lika kass som ens egen
7. Min musikstil?
-Helt okej..
8. Mina foton?
-Ja du,har nog knappt sätt några kort du tagit...:P
9. Mitt sätt att skriva?
-Också lättförståeligt! Enkelt!
10. Min attityd?
-Sprallig och tankespridd!
11. Mina skor?
-Snygga!!
12. Min stil?
-Gillar!
13. Mina kläder?
-Du vågar gå i klänning! :)
14. Min personlighet?
-Gillar! :) Lyssnar och säger vad du tycker!
15. Vad är min bästa egenskap?
-Att du lyssnar!
16. Vad tycker du bäst om med mitt utseende?
-Håret tror jag..
17. Säg ett ord som sammanfattar mig i helhet!
-Lyssnar&Förstår :P

2008-02-22 @ 07:33:23
URL: http://sakermanser.wordpress.com
Postat av: Johanna

Du frågade ju! ;p
Å ja vet inte va ja vill ha...men detta e sånt som man vill ha men inte köper...

2008-02-27 @ 11:15:14
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: pyret

Saknar dig med gumman! Kommer antagligen hem när min familj är i frankrike i två veckor till sommaren. Puss

2008-02-27 @ 20:46:22
URL: http://pyretma.blogg.se
Postat av: Magnus

Din attityd är iaf ganska ignorant tycker jag, vart tog du vägen egentligen? /Magnus

2008-03-02 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0