Jag är så trött på detta..

Datum: 2008-02-10 Klockan: 12:36:31 | Kategori: Emelie

Har haft en förkylning i över en månad.. jag har varit hos läkaren och tagit prover men de visar inget.. Jag har inte kunnat träna, finns ingen ork i kroppen..

Pricken över i:et var att jag vaknade igår natt av att jag hade fruktansvärt ont i magen.. på morgonen va det kört.. magsjuka? Influensa? Kräktes iallafall och fick feber och låg till sängs hela lördagen.. Stackars Jesper som fick se mig så illa, men tusen tack för att du passade upp på mig så otroligt mycket!
Klarar inte av att vara ensam när jag mår dåligt.. När man va liten och va magsjuk så kom alltid mamma och pappa och tog hand om en när man låg avslagen på toaletten efter allt som kommit ur en..

Eftersom hela havet snurra igår och jag knappt kunde stå upp stannade jag var hos Jesper hela dagen igår.. Han pysslade om mig och sprang med vatten och gav mig soppa... *me like* Först igår kväll började jag känna mig lite som människa igen och jag sov okej inatt.. imorse va det ganska bra, förutom huvudvärken och matt i kroppen.. men de blir så efter sjuka..

idag blir de lugnt hemma..

kram alla!

Tack Jesper!

Kommentarer
Postat av: pyret

Stackar`n, tycker synd om dig!
Vilken snäll Jesper som tog hand om dig :) Är det HAN? :P
Jag ringer dig på fredag kväll, så håll hårt i mobilen!! :) Håll den nära, puss

2008-02-11 @ 16:34:33
URL: http://pyretma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0