Utmaning

Datum: 2008-12-05 Klockan: 08:05:39 | Kategori: Emelie

Jag har blivit utmanad av Johanna

Reglerna är:

  1. Publicera reglerna på din blogg.
  2. Svara på sex 8-sakerna.
  3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 Favoritprogram

  1. Ensam mamma söker (grät ju i sista avsnittet, haha)
  2. Bonde söker [...] ?
  3. Desperate Housewifes
  4. Extreme Home Makeover
  5. Simpsons
  6. Family Guy
  7. Sjukhuset 
  8. 2 1/2 men

8 Saker jag gjorde igår

  1.  Vaknade
  2. La mig och kolla på Järnets Änglar
  3. Gjorde en fältstudie på stavreskolan 
  4. Handlade
  5. Lagade mat 
  6. Kollade på masjävlar
  7. Åt Lax, potatis och romsås med älsklingen :)
  8. Pratade med mamma i telefon


8 Saker jag ser fram emot

  1. Julbak imorgon hos syrran!
  2. Ullared på söndag med älsklingen, Elin och Åke :)
  3. Lucia - Utgång med Elin, Emmelie.. mm.
  4. Julafton
  5. Nyår
  6. 8e januari (då är denna kurs slut, äntligen)
  7. Restresa i vår? 
  8. När jag är klar med skolan och kan söka jobb.. :)

8 Favoritresturanger

  1. Shang hai
  2. Koppargrillen
  3. Italia
  4. Kalasboden
  5. ---
  6. ---
  7. ---
  8. ---

8 Saker på min önskelista

  1. Restresa snaaart! 
  2. Att hitta ett bra jobb sen när studierna är slut.
  3. Hundvalp :)
  4. Kläder
  5. Nytt större boende
  6. Att denna julafton blir perfekt. Alla samlade!
  7. i framtiden en bebismage :)
  8. ---

8 Personer jag utmanar

  1. Jenny
  2. Linda 
  3. Pyret
  4. Sara
  5. Emma 
  6. Björn 
  7. Lina
  8. Camilla
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0