Ullared!

Datum: 2008-12-07 Klockan: 19:31:25 | Kategori: Emelie

Kom hem från ullared för någon timme sen.. var ganska mkt folk men ingen kö.. det var ju en liten kö in men det var ju för att vi var där innan 9.00 då de öppnade..

Men där träffade vi Elin och Åke! Saknat Elin till tusen, men på Lucia ska hon hit igen och vi ska ut och festa :) *kärlek*

Älsklingen och jag brände 5500kr idag.. hehe.. massa saker! Så när vi kom hem så rensade vi ur garderoben på 3 ullared-påsar som vi sedan åkte till UFF containern med.. gott att bli av med massa man inte använder!
Jag köpte bara 3 tröjjor, var inte ute efter ngt speciellt i kläd väg, det mesta var julklappar till alla barn och till hemmet och lite sånt man behöver.. :) Jesper köpte mer kläder till sig än jag gjorde..

Vi köpte även BUZZ.. :) vi prövade det igår hos syrran & Fredrik samtidigt som vi bakade lussekatter och lite annat,, (hann inte med allt vi skulle) men BUZZ var grymt kul :) Ska kika på mer "spel" till det.. hehe..

Nu blir det slappa och sen sova för att sedan gå till skolan imorgon..
Börjar dra ihop sig på denna kurs.. och än så länge så har jag ingen direkt PANIK men Tentan ligger ju självklar och händer över en.. känns som man inte ska stressa upp sig förrens början av januari :p

Ha en bra kväll alla! Hoppas ni haft en bra helg??

Och till alla som undrar, tex. Maria Andersson så har jag det bra och jag mår bra :)

Kram alla!!
Kommentarer
Postat av: CaTTis

Hittade du/ni mycket på Ullared? JObbigt me mycket folk kan jag tänka mig! men man får riktigt mkt för pengarna..=) Kram

2008-12-07 @ 21:36:04
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: maria

Ja ullared är alltid roligt!!

Buzz, är jättekul, har ett spel,vill ha några till..finns några bra barnspel i det oxå,tänkte faktiskt köpa det redan nu till Axel, så han kan ha det när han blir äldre :)



ha en bra dag!

kram

2008-12-08 @ 15:26:35
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0