Nattjobb

Datum: 2008-12-11 Klockan: 15:12:40 | Kategori: Emelie

Nu är jag vaken efter nattens jobb.. var på larmet.. :) Spännande! Men fick dock bara 4 larm och hade 6 fasta besök, resten var väntan tid.. Men VAD SOM HELLST kan hända, det är nog det som gör det "roligt" att jobba.. Det är ju klart inte roligt om någon skadar sig utan det är roligt att det är flexibelt.. La mig runt 8.00 imorse och inom en timme så ringde bemanningen och frågade om jag kunde jobba ikväll, tror inte det svarade jag.. man ringer väl inte en människa som sover som jobbat natt? fyyy!

Nu ska jag föna håret och fixa till mig lite.. har precis duschat..

Dagens fråga:

Vad ska alla göra i helgen? :)
Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad arg jag hade blivit om någon väcker mig när jag jobbat natt :P



I helgen, på fredag ska jag ner till edet. Lillebror är ensam hemma. Så vi ska köpa pizza och kolla idolfinalen. Tror jag sover där nere. Lördag ska jag till gbg och ha lite mysigt med kompisar. Glöggdrickande och bio! Och söndag blir det julmys med två kompisar:)

2008-12-11 @ 15:29:05
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: CaTTis

Hmm jag skall nog tillbringa min helg med att skriva "arbetsätt och arbetsformer" =/ Kanske blir någon cider o lite film beroende på hur långt jag kommer imorgon! Själv da? Kram kram

2008-12-11 @ 19:44:18
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Elin

RInger de inte fr samma ställe då du jobbar natt:S de borde vetat du sov.. I helgen ska jag vara med en helt underbar kompis som jag saknat så mycket o tycker så mycket om, om hon bara visste;)

2008-12-11 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0