Helgen i kort..

Datum: 2008-12-14 Klockan: 12:53:49 | Kategori: Emelie

En liten sammanfattning över helgen.. ;)

I Fredags kom min Elin :) Vi lagade mat och spelade Buzz... Jesper Vann två ggr i rad.. blää!
I lördags stack vi till etage och köpte skor.. För att ha på oss på kvällen ;) Vi grejjade hur lääänge som hellst för att bli klara, men tillslut drog vi till Grästorp och hem till Emmelie.. Hur mysigt som hellst och trevligt folk! :)
Påväg till Lipz började Elin känna sig lite dålig? Så vi stannade inte inne på Lipz till 02.. Men det var en kul kväll ändå :)

Nu sitter jag här i soffan och Elin har åkt hem.. Vi ska åka på middag om en stund, ska bli gott med maaat! Stek tror jag det blev om de inte blivit ändrat.. Sen spela lite sällskapsspel för att ta det lugnt ikväll.. hehe..

Kram alla!

Här följer lite bilder innan vi åkte till Grästorp och även ett kort inne på Lipz.. Tog aldrig med min kamera nämligen..









Kommentarer
Postat av: Elin

nästa gång tar vi honom i buzz:P

2008-12-15 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0