Gött Gött Gött!!

Datum: 2008-12-10 Klockan: 12:31:54 | Kategori: Emelie

ÄNTLIGEN så är jag helt färdig med arbetssätt och arbetsformer. Skrev klart det nu på morgonen.. känns så skönt.. Mailade även kursledaren en fråga som jag sedan la till i arbetet som jag missat.. så nu är det KLART! exakt 3 sidor blev det.. Skulle vara MAX 3 sidor.. jag är så bra :) *duktiga jag* Och nej, jag skryter inte!! Jag är bara glad att vara klar..

Sen gjorde jag även klart Fältstudien som ska i nästa vecka, det var mitt mål denna morgonen och jag lyckades.. hehe.. Så nu har jag ledig tills på tisdag :)

Wiiihiiiieee!!


Nu ska jag ner till tvättstugan, nästan så man ska fira på ngt sätt idag. hehe.. mkt avklarat på denna kursen.. känns så bra nu.. Men det svåra ligger efter nyår, just nu orkar jag inte tänka på det.. haha

kram alla!
Kommentarer
Postat av: CaTTis

Grattis! Va duktig du e... =) Härlgit att få de klart förstår jag! =)

2008-12-10 @ 21:41:22
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Elin

Skönt att vara klar så man kan slappa gött;)

2008-12-11 @ 09:05:16
Postat av: victor

Hej,Jag skriver om åldrandet, dvs demens etc och vad vi kan göra åt det. Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag, alldeles i onödan har det visat sig då vi kan utveckla behandlingar för att kunna förhindra ålderdomen.

Läs mer på min blogg http://victorbjoerk.blogg.se :)

2008-12-11 @ 09:08:48
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0