2008

Datum: 2008-12-30 Klockan: 20:37:11 | Kategori: Emelie

När man läser alla andras bloggar så skriver de ofta om året som varit.. ett helt år.. Vad har hänt?

Ska sammanfatta året i både bra och dåligt.. väldigt kort..

Januari

*
Träffade min underbara Jesper <3
* Jesper fyllde 28

Februari

* Sa ja till lägenheten vi bor i..
* Syrran fyllde 28

Mars

* Bodde hos Jesper tills min lägenhet var färdig..
* Morfar fyllde 85
* Syrran fyllde 26

April

* Inflytt i nya lägenheten
* Födelsedag med nära och kära <3 Jag fyllde 21..
* Sambo
* Mormor fyllde 82
* Lina fyllde 6

Maj

* Sommarlovet tog sin start i slutet av maj..

Juni/Juli/Augusti

* Jobbet tog sin start.
* Mamma firade 50 år, grymt roligt hade vi..
*Kusten med familjen och älsklingen
* Jobb jobb jobb.. :(
* Petra fyllde 16
* Farmor fyllde 80

September

* Skolan började igen.. Läste en skitkurs enligt mig.. (hade nog mest med en person att göra..)

Oktober

* Halloween firande - vi var såå snygga :)

November

* Egypten - pappa fyllde 50 ;)

December

* Lucia utgång med Elin och tjejerna :)
* Min bil pajjade *suckar djupt*
* Julafton
* Nyköping & dalarna (släkt och vänner besök)
* Kommande är nyår imorgon, hoppas på en rolig kväll :)




Sammanfattningsvis så har året varit bra! Det finns mindre roliga saker man vill glömma, men det bra tar överhanden :)
Oj vad man inte kan komma på vad som hänt..





Gott nytt år alla! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Gott Nytt fr oss alla till Er alla;)

2008-12-31 @ 22:20:48
Postat av: Emelie nr2

Wow! Du har hunnit med mycket 2008!

Och är ännu mer imponerad av att du kommer ihåg allt och när allt hänt! =)



2009-01-02 @ 14:58:12
URL: http://www.BloggBruden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0