I - bu - me - tin / Du - e - så - fin

Datum: 2007-09-13 Klockan: 07:03:31 | Kategori: Emelie

Precis det du är.. du är så fin..

En natt hade jag världens mardröm, vilket jag hatar.. vem va det då som ringde? TACK!
När jag låg sjuk precis när jag flyttade in.. Då hjälpte du till och stog ut med mitt humör..
När skolan blir för mycket kommer dina stöttande ord..
Du står även ut med en torktumlare på nätterna.. och en tandförstörare...
Du lyssnar och hjälper till vid kniviga problem.. t.ex sånt jag har svårt att förstå ;)
Du prioriterar din tid till bästa sätt samtidigt som du får tid till allt i princip..
Snacka om glädje spridare.. helt otroligt!

"Vad fick dig att säga ja?"
"Det va en söt tjej som frågade"


Minns inte exakta orden, men något sånt va det.. och nej, det är inget frieri..

Ja, ta vara på din personlighet.. såna som du växer inte på träd.. Svåra att finna helt enkelt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0