Helgen

Datum: 2007-09-02 Klockan: 19:00:18 | Kategori: Emelie

En kort resumé om helgen som varit..

Fredag:

Gick upp klockan 6 för att åka till jobbet.. Åkte sedan hem till mamma och pappa för att hämta deras katt, för att sen åka till Caroline och plocka upp henne och hennes två katter, för att sedan åka hem till mig och hämta min katt, för att sedan åka till Lidköping för att sterilisera och kastrera dessa fyra katter.
Efter två timmars tidsfördriv på mc donalds och på elgiganten fick vi hämta katterna.. Dem låg så gott som döda på bänken och i burarna.. ganska hemskt att se dem. Men det hade gått bra.
Hemresan var mycket tystare än ditresan.. hehe..
Efter att ha lämnat av alla katter i den ordning jag hämtade dem så åkte jag hem till mig med min katt. Möttes av en bamse kram i dörren och en busig katt.. *me like*
Kvällen blev de tacos, en kort promenad och lite så.. Men slutade inte riktigt som jag tänkt mig.. =S

Lördagen blev en lugn morgon för att sedan börja dricka tillsammans med Gök hemma hos mig.. blev en kebab rulle på det också.. hehe.. Sen hämtade vi upp resten av folket för att sen dra till Flakeberg.. *tss* vilket fiasko..

Söndagen (idag) blev en lång sovmorgon.. för att sedan rycka med Emma till Vbg.. hehe..
Nu ikväll har vi handlat lite och nu sitter jag hos mina föräldrar.. :)

Ska strax åka hem till mig och plugga färdigt..  Och prata i telefon med sötisen.. :)

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0