4 september..

Datum: 2007-09-04 Klockan: 16:18:56 | Kategori: Emelie

Denna dagen har varit en bra "göra allt man inte hinner annars dag".
Började med att vakna till när goosern gick upp, sen somnade jag om till lite i 10.. Då gick jag upp för att åka till stan och kika på jacka, men fick ingen lust så jag tittade lite och sen åkte hemåt till Grästorp.. Där stannade jag på Hemköp för att hämta min kurslitteratur som jag har beställt som kom till ombudet där. Sen tog jag svängen förbi banken och sen hem.. Hemma fixade jag lite mat innan jag började grejja hemma.
När jag var färdig hemma så åkte jag till mamma och pappa för att städa ur bilen, vilket jag gjorde grundligt.. t.om tvättade av panelen och allt runt omkring efter att jag dammsugit.. :)
Nu har jag precis ätit och väntar på att vi ska åka på bio.. Underbar och älskad av alla.. Den ska vi se.. :) Mamma, pappa, Petra, Johanna, Fredrik och sen jag..  :) Blir mys - men inte helt mys utan dig.. ;)

jaja.. ha en bra kväll! kramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0