Vilo dag? svar nej! :)

Datum: 2007-10-30 Klockan: 19:48:27 | Kategori: Emelie

image115


Började dagen med att gå upp klockan 6.00, behövde fixa lite till skolan som jag hade lite ångest för.. kände att jag behövde ändra på vissa saker efter att jag sovit på saken.. ;)

Sen i skolan va det fullpackat hela dagen.. suck! men men, nu är det 4 veckors praktik framöver..
Efter skolan hade jag bestämt mig för en lugn hemma kväll med lite tvätt och städ, det slutade i simhallen.. :)

Kände för att simma idag :) Så medans maskinerna gick i tvättstugan så gick jag och simma.. så skönt, men är trött nu..  Snart ska jag traska till Carro.. Om hon nu svarar.. :p
Sen lär jag sova gott inatt.. :)

Ha en bra kväll, för det ska jag ha! :)

Johanna, Träning imorgon - Kom ihåg det!
Kommentarer
Postat av: Eva

själv har man lov! Fast jag jobbar heltid då :(

2007-10-30 @ 19:57:19
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: Eva

tror att den fanns med på senast skrivna inlägg :)

2007-10-31 @ 07:51:50
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: Johanna

Träna imon? :) Blev klänningen bra?

2007-10-31 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0