Funderingar

Datum: 2007-10-28 Klockan: 21:20:30 | Kategori: Emelie

image113



Olika funderingar på olika saker och situationer och med olika personer och olika tillfällen..


Hur kan man med att göra så?

Tänker du överhuvudtaget?

Kan man komma tillbaka igen?

Bygga upp?

Tänker lärarna överhuvudtaget?

Klockan är inte riktigt klok..

Kan önskan bli sann?

kallar du det vänskap de du gör?

Kärlek?

Bra film på trean just nu..

Trassel & Silver är sååå fina!

Skollitteratur borde vara roligare!

Bevakande?

Hockey är inte alls roligt! :p

Kan man som normal människa sova i en vecka? jag vill :)

Julen närmar sig.. *mys*

Saknad?

Minnena och upplevelserna

Julia Roberts vecka på trean..

Bröstcancer borde inte finnas, inte någon cancer eller sjukdom..

Det blåser ute, blir det snart snö?

Jag älskar dig?!

Varför har inte högskolan höstlov? jag vill.. :p

Kallar sängen nu? Jag tror de.. :)

Trött! Svar ja!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gött me träningsvärk ju! Hihi ;p
Men då syns vi antagligen på F&S på onsdag då?

Btw, säg till nästa gång du ska me Skåne på hockey för ja tror F e sugen att gå...och då skulle ju vi kunna stå tillsammans och ha "kul". Pöss.

2007-10-29 @ 13:04:29
Postat av: Sara

Oj. Kom på mig själv med att tycka att det var väldigt mysigt att läsa listan... Men det kan ju bara vara bra :)

2007-10-31 @ 15:17:56
URL: http://annaochsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0