Pyret - "My Girlfriend" :)

Datum: 2007-08-03 Klockan: 16:31:11 | Kategori: Emelie

Jag tycker du kan pallra dig hem från Irland nu.. Så vi kan fira min nya lägenhet ihop.. :) Så att du mer eller mindre kan bo med mig.. :) Och dricka Viiiin! hehe.. Men icke, nu är du på IRLAND.. jag får väl hälla upp ett glas vin till dig och skriva ut en MEGA STOR bild på dig och sätta bredvid mig i soffan.. hahaha.. ;)

yeye.. men du kommer väl snart hem.. och jag funderar ju om jag ska komma i slutet av augusti till dig.. hade varit mysigt juuu! hehe.. :)

Okej, jag är inte lagd åt andra hållet.. men Pyret kan ingen ta ifrån mig.. ;)

pöss!

Kommentarer
Postat av: pyret

Va söt du är gumman!
Bra idé där, med bilden :) Men vi skulle ju kunna cama på msn, så kan vi ha varsit glas i handen ;) hehe
De vore superkul om du kunde komma :)
saknar dig!! PUSS

2007-08-05 @ 12:56:47
URL: http://pyretma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0