Denna dag..

Datum: 2007-04-14 Klockan: 21:15:23 | Kategori: Emelie


Vi gick upp imorse och började grejja direkt.. Fast jag gjorde inte samma som fredrik och Johnnie..  Utan pyssla med mitt egna lilla... :)



image60

Fredrik är han till Höger.. min älskling.. :) Och Johnnie till vänster. .Dem va så duktiga, rev taket på ut-huset.. tog tid och lite till.. men det blir bra när de nya taket är på... :)


image61

Va det jobbigt killar? hehe..


Vi har även hunnit med en promenix ner till min naturruta.. :)
 Påvägen ut till fågeltornet såg jag en groda.. Men När vi gick tillbaka igen så hörde jag prassel.. tänkte att grodan va kvar.. och jag tänkte ta kort.. men då kommer en orm fram.. snacka om att jag blev RÄDD!! fyy! men jag hann med kameran och upp och ta kort.. snacka om att jag va nära den.. BLÄÄÄ!! allt för naturrutan till skolan.. hehe..


image62


SNACKA OM ATT JAG VA RÄDD.. :P skrek så Fredrik blev döv tror jag.. hehe.. :P



image63

Älskling sitter med arbetskläderna i fågeltornet.. min snygging.. :) Älskar diiig!!




Det är denna dag... Varit en lång dag.. Bränner i ansiktet.. solen har stekt väldigt bra idag.. sjukt varmt, men skööönt!!

Men alla som läser får ha en fortsatt bra kväll och helg!!

puss å kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0