Söndag

Datum: 2006-12-10 Klockan: 14:47:23 | Kategori: Emelie

150617-1


Mitt första inlägg här..

Idag är det Söndag, den mest tråkiga och meningslösa dag som finns.
Jag har redan hunnit skruv isär vår säng, så bara madrasserna står kvar. (Ska ju flytta på fredag)
Ska väl grejja lite till innan jag ska packa inför imorgon.

Vad händer imorgon tro? JO, efter skolan ska jag sätta mig på ett tåg som beger sig till Linköping.
Vilka bor där då? JO, mina älskade vänner. Linda och Mike. Vi har inte setts på över 2 år, så det ska bli så himlans mysigt att bara åka dit och umgås!! *hjärta er*

Sen så längtar jag tills Pyret kommer hem från Irland, jag har ju slagit in ett paket till henne, men inte fått iväg de.. Så hon får det när hon kommer hem vid jul.. *miss her*

Nu är jag huuungrig, om man kanske skulle göra mat till mig och älsklingen min.. :)

Kram på er alla!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0