Uppdatering? :p

Datum: 2010-03-10 Klockan: 19:57:40 | Kategori: Emelie

Ja, jag kanske skulle uppdatera min blogg nu.. är väl som sagt dags för det ;)

Jobbet är i full gång och jag trivs på mina förskolor - älskar bägge ställena och personalen jag jobbar med, självklart barnen med! <3 Så mina vardagar är jobb 8-16 och allt rullar på snabbare än kvickt!

Annars har jag precis fått godkänt i min sista tenta, vilket resulterar i en glad Emelie och en lönehöjning direkt *me like* Jag har alltså klarat av allt i skolan och har nu INGENTING att göra om.. vilken lättnad!! Tjohoo!

Jag och Jesper har det bättre än bäst och allt är helt underbart! Raya växer och blir bara större, undrar hur mkt hon väger när hon är helt färdigväxt? Dock har hon enormt mycket trotts mot mig och jesper (ENBART mig och Jesper) - men det släpper väl det med, hoppas jag! :p ALLA andra kan gå ut med henne och hon är underbar - men med oss blir hon ett monster ute! haha! Katterna mår bra och allt är bara bra här hemma!

Det har hänt endel tråkigheter det sista, men det ska bara bli ljusare nu! ibland får det räcka med tråkigheter och nu anser jag och många andra att det är STOPP för sånt.. Det är förbjudet i min omgivning just nu! Jag hoppas även att min morfar har det bra i himlen och tar hand om all skog/natur där uppe! Vila i Frid Morfar, vi tänker på dig!

Som sagt, nu ser vi alla mot ljusare tider och jag ska ta vara på tiden man faktiskt har.. Vänner och Familj är otroligt viktig! <3

Ta hand om er alla och hoppas allt är bra med er också! KRAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0