* * * L Ä R A R E X A M E N * * *

Datum: 2010-01-15 Klockan: 07:09:21 | Kategori: Emelie

Kunde jag tro för 3 1/2 år sedan att jag skulle klara min lärarexamen så bra som jag faktiskt gjort?
Många gånger har man varit helt depp och inte det minsta peppad, men man klarade sig igenom det..
3 1/2 år av mitt 22 åriga liv - jag har varit i skolan värld i 16 år och kommer vara kvar tills min pension, maybe!

Idag är det avslutning, kommer vara blandade känslor kan jag lova!
Oerhört skönt att sluta på lärarprogrammet - MEN tråkigt att jag kommer splittras med alla goa människor! :(

Vad händer sen? Jag har fortfarande ingen aning hur det ser ut för mig nu i vår.. Jag ska ta en dag i taget och hoppas att jobbet dyker upp för mig snart, hade varit såååå skönt att få ett fast jobb nära Trollhättan!




LYCKA TILL MED ER EFTER EXAMEN TJEJER!!! I GONNA MISS YOU!!!


<3   <3   <3   <3  <3   <3   <3   <3   <3   <3   <3   <3   <3   <3   <3   <3  <3   <3   <3   <3  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0