Onsdag = Trött dag..

Datum: 2009-09-23 Klockan: 09:58:43 | Kategori: Emelie

God morgon alla!

Idag är det onsdag, lilllördag, mitten av veckan, närmare helgen! :)
Idag ska jag sitta hemma och skriva på arbetet och fokusera djupare för att utveckla mera.. Men vi börjar se slutet på det hela vilket är så otroligt jävla skönt! Sen ska jag skaffa mig ett liv med mina vänner igen <3

Onsdag som sagt.. Vad ska man göra mer idag då? Jag ska göra en stek till middag idag, så den ska ju stå och puttra några timmar på svag värme.. :) Sen ska jag försöka städa lite med.. Skulle så gärna vilja hitta ett snyggt köksbord och stolar med - får söka vidare och kika :) Har bestämt mig att byta ut vårt tråkiga IKEA bord som kostade 1000 kr eller ngt sånt.. SKITBORD - fult är det med! :p Förlåt alla som har det - men ni tycker nog samma som mig :)

Nästa vecka åker Jesper bort igen - då är jag ensam måndag till fredag igen.. Måndagen är redan planerad och fredagen.. men tisdag, onsdag & torsdag då? :) Återstår att se..

Alla får ha en superbra dag i blåsten, sätt i tyngder i byxbenen så ni inte blåser bort - bäst att vara på den säkra sidan! :)

Oj vad jag babbla idag!

Byee.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0