Lördag

Datum: 2009-09-26 Klockan: 21:28:20 | Kategori: Emelie

Jahopp, lördag kväll och jag sitter ensam hemma.. Jesper är och spelar poker och dricker alkohol med hans grabbar.. :p Undrar om han lärt sig av vårt kortspelande hemma :)

Alla katter är inne, Raya ligger och sover på golvet bredvid.. Jag sitter och försöker knopa ihop ett inlägg.. hehe..
Nu förflytta sig Raya till mig i soffan istället, min lilla sötnos! Imorgon ska jag och Raya bege oss till Nossebro till brukshundsklubben och träna.. Skojj och spännande, man vet aldrig vad som händer.. Sist gång tyckte Raya alla andra hundar var mer spännande än mig och Jesper, så hon "smet" ifrån oss när alla skulle koppla sina hundar lösa.. haha! Lite piiinsamt, men valpar är ju lekfulla små djur som testar gränser..

Känns som livet står still nu - inget händer utan man upprepar allt varje dag = Uppsatsen i skolan hänger kvar i tanken heeeela tiden! Sjuuukt mkt längtar jag tills det är klart och man kan släppa det och få ta sin examen! snart 3 1/2 år har vi gått på högskolan och ska då kalla och färdiga pedagoger - SPÄNNANDE!

Ne, nu ska jag se om det kommer ngt på tv..

Kram alla!


Kommentarer
Postat av: Elin

Har ni hunden i er soffa=)??

2009-09-27 @ 19:03:33
Postat av: Emelie

Hon fick vid ett tillfälle komma upp, efter det så är hon uppe.. men sängen får hon INTE vara i.. Jesper tyckte att "om katterna får ligga i soffan så får raya göra det oxå".. hehe.. :) men det är bara mysigt :)

2009-09-27 @ 20:11:04
URL: http://tenshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0