Kärlek!

Datum: 2009-09-20 Klockan: 13:40:57 | Kategori: Emelie

Nu ska jag sprida lite kärlek till alla mina nära och kära! :)





Visst är det underligt med människor, vissa hör av sig och andra inte alls.. Man inser verkligen vilka som står en nära och inte.. Även fast man ringer och frågar om någon vill göra något så ringer de aldrig och frågar mig/oss!
Vissa personer gör detta och jag älskar er för det! Så det ska vara, det kallas VÄNSKAP!! Man tröttnar snabbt om man aldrig får något gensvar utan att det alltid ska vara vi som tar initiativet - IMPULS besök och spontana träffar är underbart! *love it*

Vänskap för mig är viktigt, speciellt riktig och äkta vänskap! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0