Fredag

Datum: 2009-09-04 Klockan: 11:58:30 | Kategori: Emelie

Hittills har dagen varit såhär:

* Vaknade 6.45 och gjorde mig lite ordning
* Åkte och lämnade återvinningsmaterial
* Lämnade Jesper på tågstationen 7.50
* Ut med Raya på en promenix
* Började plugga på vår c-uppsats och har hittat mycket bra grejer att ha med!
* Ut med Raya-bus
* Dammsugit

Nu sitter jag vid datorn en stund.. Sen ska jag:

* Skura golven
* Äta lite lunch
* Ut med Raya
* Åka till jobbet (jobbar 13.30-21.00

Sen blir det hem och sova.. känner mig redan trött och klockan är strax 12.00

Ha en bra helg alla!!

Kram



"Snälla, låt mig vara! jag försöker faktiskt sova"

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja exakt den blicken har hon:P

2009-09-05 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0