Frånvarande i 4 veckor..

Datum: 2009-09-02 Klockan: 09:19:17 | Kategori: Emelie

Ingen har nog saknat mina inlägg, då ingen har kommenterat och undrat vart jag hållt hus.. ;)
Det började för 4 veckor sedan då inte internet eller telefonen fungerade *suck* Telia och Relacom skulle få åtgärda detta inom 3 arbetsdagar.. För att fixa telefonen tog 2 VECKOR!! och då sa dem även att internet var åtgärdat, men icke.. Jag fick felanmäla bredbandet IGEN och de kom hit efter en vecka och grävde och hade sig en kilometer härifrån.. sen fick jag ytterligare ett meddelande om att det var åtgärdat, MEN ICKE!! denna veckan var internet tillbaka.. 4 VECKOR UTAN *GAAAAH*

Men men.. nu har jag internet igen och vi fick en kompensation på 1500kr för telefon och bredbandet..


Vad har hänt annars då??? Tell me please!

Här har vi startat skolan bägge två, jag skriver på c-uppsatsen och jesper har börjar läsa biologi i Göteborg.. Kommer bli mycket tid utan varandra, men det är det värt! Nästa vecka är jag ensam hemma måndag-fredag och samma i vecka 40, då ska jag också vara ensam hela veckan..

Ne, nu måste jag fortsätta med pluggandet så jag kanske kommer någonstans..

Kram alla!

Här kommer ett litet bildregn av sommaren..



Hade myspys besök från Skåneland :) Jonna och Raya ligger och myser!



Lucas och Jonna busar :)



Tydligen hade vi kallt i huset ;) Så Suz la sig och mös i soffan :)



Raya växer och blir stoooor :)



Gnaga, gnaga, gnaga :)



Jag & lillsyrran (Påväg till Finland)



Övertrött jag klockan: tidigt på morgonen (jobbat natt den natten)



Älsklingen på Finlandsbåten :)

 

 

 

Det blev lite bilder iallafall.. :) Ha en bra dag alla!

 

Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

jo visst har man undrat... men väntat in nästa inlägg=) så fin raya är!!! går allt bra med henne??

saknar dig gumman!!

2009-09-02 @ 10:36:57
Postat av: CaTTis

Jag visste det igenom facebook tror ja du har varnat att du itne haft internet..=/ Men gött att du e tillbaka. Kram

2009-09-03 @ 16:03:22
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0