Beröm.

Datum: 2009-09-27 Klockan: 19:58:30 | Kategori: Emelie

Idag åkte jag och Raya till Brukshundsklubben ensamma då Jesper behövde plugga..
Påväg dit var jag lite nervös, då det kan hända vad som hellst med lösa hundar :p
Men jag fick så otroligt mycket beröm och det gjorde mig sååå glad!
Man behöver höra det, speciellt jag och Raya som kämpar :)
Första "tränaren" sa att vi måste övat massor nu under två veckor och att det syntes och efter en timme kom den äldre och mer erfarna "tränaren" och återigen fick vi beröm.. Denna gången var det inte min hund som stack på äventyr när vi släppte dem lösa.. Utan nu stannade Raya vid min sida och lyssnade otroligt bra!

Vi tränade massor idag: kontaktövningar, De skulle sitta/ligga kvar när jag gick..
Sedan gjorde vi lite övningar där hela gruppen stod i ring, då skulle man en och en gå runt med sin hund och gå runt alla i gruppen UTAN att man skulle få kontakt med en annan hund - vilket gick superbra!
Sedan blev det andra övningar oxå, men allt gick så snabbt och bra så man hann knappt tänka förutom på Raya! :)

Jag vill inte skryta, men jag var glad över att det gick så bra idag!

Sov gott sen alla goa!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland får man skryta ;)

2009-09-27 @ 21:49:06
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Ibland får man skryta ;)

2009-09-27 @ 21:49:10
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt=) Man förtjänar de när man får de=)

2009-09-28 @ 22:38:52
Postat av: Elin

Härligt=) Man förtjänar de när man får de=)

2009-09-28 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0